FASHION · SHOPPING

WISHLISTED : THAT PERFECT VELVET GUCCI BAG

gucci velvet bagback bagside bag

Wie me volgt op Instagram, weet dat ik vorige week een blitsbezoek aan Brussel heb gebracht. Lekker ramen gegeten in Kokuban en dan even vlug naar de Louisalaan voor een bezoek aan mijn favoriete winkels als het over handtassen gaat. You know I love my designerbags πŸ™‚ Louis Vuitton, Gucci, Dior en Chanel stonden op het programma. And yesss, ik heb terug een prachtige tas gevonden die momenteel hoog op mijn verlanglijstje staat.

De kleur is prachtig koninklijk blauw, het velour is het zachtste dat ik ooit gevoeld heb, het formaat perfect. Tijd om te beginnen sparen dus πŸ™‚

Wat vinden jullie van mijn nieuwe vondst ?

Gucci Marmot Velvet Shoulder Bag

6 thoughts on “WISHLISTED : THAT PERFECT VELVET GUCCI BAG

Leave a Reply

