FASHION · OUTFIT

PLISSÉ AND STRIPES

1

Prachtig weer was het deze week toen we een tussenstop in Antwerpen hielden. Op weg naar … wel dat lees je binnenkort in een van mijn volgende posts 🙂 Anyway, lovely weather, één van mijn nieuwe tweedehands vondsten aan, een prachtige stad. Dat vraag om een outfitpost.

4

Het T-shirt heb ik onlangs gescoord in de Kringloop voor een prikje. Linnen T met een fijn streepje en een easy going snit. Lekker all around en kan zowel op jeans als rokje als… You name it, it works 😉

3

Gecombineerd met mijn plissérok van Adidas. Vorig jaar gevonden in de solden tijdens een weekendje weg in Breda. Ik ben er nog altijd gek op. Hij is korter vooraan en achteraan en langer langs de zijkanten. Maakt het uniek en is super praktisch. Geen gestruikel bij het trappenlopen 😉 What more do you need. : fashionable and practical 😉

Wish you all a lovely holiday ❤

 

WEARING

Striped T-shirt – second hand – Zara found @ Kringloopwinkel

Pleated skirt – Adidas

Boots – H&M

Bag – secondhand – Delvaux found @ Ebay

Bracelet – secondhand – found in London

 

3 thoughts on “PLISSÉ AND STRIPES

Leave a Reply

