FASHION · SHOPPING

DESIGNER ITEMS WITH DISCOUNT

the outnet 2

Kennen jullie ‘The Outnet‘ al ? Een site die het hele jaar door designer goodies verkoopt aan outletprijzen ? Af en toe surf ik er wel eens naar om te kijken of er leuke spullen te vinden zijn. Handtassen en schoenen zijn mijn favoriete afdeling.

Ik heb een kleine selectie gemaakt van mijn favoriete schoudertassen of bucket bags die momenteel te koop staan. Ik vind het ze zelf leuk om te dragen. Het maakt een outfit wat meer casual.

Kleine tip : indien je een item ziet dat helemaal je ding is… niet twijfelen en kopen. Het is meestal vlug uitverkocht πŸ˜‰ En in de koopjesperiode geven ze extra korting. A dream come true πŸ˜›

Have fun shopping !

wangShoulder Bag – Alexander WangΒ : in fuchsia, my favorite colour

dreyfuss

Bucket Bag – JΓ©rΓ΄me DreyfussΒ : voor de rock chicks onder ons

see by chloe

Bucket Bag – See by Chloé : Hippie chic

 

 

3 thoughts on “DESIGNER ITEMS WITH DISCOUNT

Leave a Reply

